FAQ

Nejčastěji kladené dotazy

Co vše si mám vzít s sebou na první návštěvu?

V prvé řadě je to řádně vyplněné doporučení od lékaře, tzv. POUKAZ NA VYŠETŘENÍ/OŠETŘENÍ FT – VZP-06 FT a samozřejmě také platný PRŮKAZ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNY (tzv. kartičku pojištěnce). Dále je vhodné mít s sebou veškerou zdravotní dokumentaci související s Vaším zdravotním problémem (např. propouštěcí zprávu z nemocnice, zprávu od ošetřujícího lékaře atd.). Vše ostatní Vám sdělí pracovnice na příjmu pacientů.

Co všechno potřebuji, abych k Vám mohl docházet na léčbu?

Kromě dokladů, které předkládáte při první návštěvě, viz. předchozí otázka, předkládáte při následných návštěvách docházkovou kartičku s rozepsanými termíny ošetření, kterou dostanete při první návštěvě. Dále pak přezůvky (z hygienických důvodů své vlastní) a v případě některých procedur (vodoléčba, parafín) ještě ručník. Ten si lze v případě zájmu za úplatu zapůjčit od nás.

POZOR!!!

Poukaz na vyšetření/ošetření – VZP-06 FT, má platnost 7 dnů od data vystavení lékařem. To znamená, že pacient by měl nejpozději do 7 dnů dostavit k objednání na léčbu. Po uplynutí této doby již nelze pacienta přijmout do ošetření, protože doporučení od lékaře je již neplatné a zdravotní pojišťovna by léčbu neproplatila.

Jaké léčebné procedury u Vás mohu podstoupit?

Všechny, které jsou uvedeny zde na našich webových stránkách tzn.: individuální léčebnou tělesnou výchovu, elektroléčbu, vodoléčbu dolních a horních končetin, parafín a dále pak služby hrazené klientem jejichž seznam též naleznete na těchto www stránkách.

Mohu se u Vás objednat i bez doporučení od lékaře?

Ano na vybrané procedury se můžete objednat i bez doporučení lékaře. Odborný pracovník – fyzioterapeut Vás vyšetří a doporučí další postup.

Kdy se stačí objednat telefonicky?

Na služby hrazené klientem je možné se objednat telefonicky, minimálně však týden předem.
Máte-li doporučení od lékaře (doklad VZP-06 FT), je potřeba se dostavit osobně a donést s sebou všechny doklady uvedené v první otázce. Je to nutné ke stanovení správného léčebného postupu.

Nahrazujete jiným termínem mnou zmeškaný termín?

Nahrazujeme pouze ty zmeškané termíny, na které se pacient předem řádně a včas omluvil.

Proč se musím omluvit, když se nemohu dostavit na svůj objednaný termín, eventuálně na celou rozepsanou docházku a ještě přijít na čas, který mám uvedený v kartičce?

Ten důvod je jednoduchý. Jednotlivé léčebné přístroje jsou obsazovány tak, aby nevznikaly žádné prostoje, aby pacienti zbytečně nečekali a byli ošetřeni v čase, na který byli objednáni. Stejné je to i u fyzioterapeutů, kteří s pacienty pracují na cvičebnách. Každá léčebná procedura, aby byla účinná, má svůj předepsaný čas trvání. Pokud nedodržíte nástupní čas, posunete začátek léčby dalším pacientům, kteří přijdou po Vás. A pokud dokonce na ošetření, bez řádné omluvy, nepřijdete, dochází ke zbytečným prostojům, ve kterých by mohl být ošetřen jiný pacient. Další důvod, neméně důležitý, je ten, že nepravidelnou, neúplnou nebo nedokončenou léčbou škodíte především sám(a) sobě. Buďme tedy ohleduplní vůči sobě, ostatním pacientům a také ke zdravotnickému personálu.

Nenašli jste odpověď na svou otázku? Pak prosím využijte připraveného kontaktního formuláře. Rádi Vám na Vaši otázku odpovíme.